Frakt & Returer
- Gratis leverans på alla beställningar över 1500 SEK
- Snabb leverans
- 30-dagars gratis retur
- Inga dolda kostnader
Fraktländer
Vi skickar till de flesta länder, om du är osäker, kontakta kundtjänst.
Leverans
Vi skickar order på arbetsdagar, måndag - fredag. Om du gör din beställning före klockan 11 skickas din produkt samma dag. Beställningar efter kl. 11 skickas nästa arbetsdag.*
När du får din e-post om sändningsinformation tar det vanligtvis mellan 3-5 dagar innan du får din beställning.
*Hanteringstid / leverans kan variera på helgdagar och under försäljningsperioder.
Spårning
Du kommer att få ditt ordernummer i orderbekräftelsemeddelandet, spårningsinformationen kommer att skickas både i leveransbekräftelsemeddelandet och direkt från vår frakttjänst PostNord.
Retur
30-dagars gratis retur från den dag du fick din beställning.
Leveransen innehåller en förbetald returetikett för enkel och gratis retur.*
Återbetalning
Vi hanterar din retur så snabbt som möjligt, men tänk på att det kan ta upp till två veckor innan vi får återbetalningen.
När returen har hanterats och godkänts får du återbetalningen med samma betalningsmetod som du valde under köpet. Returnerade anspråk utan returformulär kan avvisas.
Inga dolda kostnader.
Produkterna säljs inklusive alla skatter och avgifter, det tillkommer ingen extra kostnad för vad du ser i kassan.
Returpolicy
Om du ändrar dig kan du enkelt returnera den oanvända produkten inom 30 dagar och få full återbetalning.
*Fraktkostand refunderas inte på order under 1500 kr vid evt retur.
Hur du returnerar din beställning
Fyll i returformuläret som inkluderades i din beställning med det nummer som bäst förklarar orsaken till din retur.
Placera returformuläret tillsammans med den eller de skoboxar du vill returnera i en lämplig väska / låda, t.ex. den du fick från Gaitline.com
För att du ska kunna göra anspråk på returrätten ska skorna returneras i originalförpackning. Skorna kan inte ha använts, ändrats eller tvättats och alla taggar måste vara kvar.
Fäst den självhäftande returetiketten på ditt paket och returnera paketet vid en PostNord-avlämningspunkt.
Om din beställning av någon slump inte innehåller en självhäftande returetikett, kontakta GaitLine.
*Detta förutsätter att ditt paket kan levereras till en PostNord-servicepunkt för retur.
I de områden som PostNord express inte täcker är kunden ansvarig för returen.
Vänligen returnera beställningen till:
GAITLINE c/o DSV Prime Cargo
Arnfredsvej 6
6600 Vejen
Denmark