✓ Fri frakt över 1500 kr ✓ 30 dagars bytesrätt ✓ Fri retur*

Frakt & Returer

  • Gratis leverans på alla beställningar över 1500 SEK
  • 30 dagars gratis retur*
  • Inga dolda kostnader

Fraktländer

Vi skickar till de flesta länder, om du är osäker, kontakta kundtjänst.

Leverans

Vi skickar order på arbetsdagar, måndag - fredag.*

När du får din e-post om sändningsinformation tar det vanligtvis mellan 7-10 dagar innan du får din beställning.

*Hanteringstid / leverans kan variera på helgdagar och under försäljningsperioder.

Spårning

Du kommer att få ditt ordernummer i orderbekräftelsemeddelandet. Spårningsinformationen kommer att skickas både i leveransbekräftelsemeddelandet och direkt från vår frakttjänst.

Retur

30 dagars gratis retur från den dag du fick din beställning.
Leveransen innehåller en förbetald returetikett för enkel och gratis retur.*

Återbetalning

Vi hanterar din retur så snabbt som möjligt, men tänk på att det kan ta upp till två veckor innan vi får återbetalningen.

När returen har hanterats och godkänts får du återbetalningen med samma betalningsmetod som du valde under köpet. Returnerade anspråk utan returformulär kan avvisas.

Inga dolda kostnader

Produkterna säljs inklusive alla skatter och avgifter. Det tillkommer ingen extra kostnad för det du ser i kassan.

Returpolicy

Om du ångrar dig kan du enkelt returnera den oanvända produkten inom 30 dagar och få full återbetalning.

*Fraktkostnaden återbetalas inte på order under 1500 kr vid eventuell retur.

Hur du returnerar din beställning:

  1. Fyll i returformuläret som inkluderades i din beställning med det nummer som bäst förklarar orsaken till din retur.
  2. Placera returformuläret tillsammans med antingen den skokartong du vill returnera eller i en lämplig väska/låda/plastpåse, t.ex. den du fick från Gaitline.com.
  3. För att du ska kunna göra anspråk på returrätten ska skorna returneras i originalförpackning. Skorna kan inte ha använts, ändrats eller tvättats, och alla taggar måste vara kvar.
  4. Fäst den självhäftande returetiketten på ditt paket och returnera paketet vid en avlämningspunkt. 

Om din beställning av någon anledning inte innehåller en självhäftande returetikett, kontakta Gaitline.

Vänligen returnera beställningen till:

Gaitline C/O DSV Prime Cargo
Arnfredsvej 6
6600 Vejen
Denmark